Sunday, April 12, 2009

Terima kasih 'sifu'.


Untuk catatan pertama ini rasanya wajar sekali untuk saya mengucapkan jutaan terima kasih.Pada siapa lagi, kalau bukan suami tersayang yang dah banyak menghabiskan masanya, membantu menyiapkan blog ini dari awal hinggalah terteranya catatan pertama ini. .Idea untuk berblog ini pun datang dari dia, bila sering melihat saya rajin meronda-ronda blog kawan-kawan.

Banyak perkara-perkara yang saya tak pernah ambil 'pot' sebelum ini saya pelajari dalam masa yang singkat.Tak sangka suri rumah macam saya ni pun mampu melakukannya.Sebenarnya tak susah sangat cuma kena ada minat.

Makin lama mengadap komputer ni ,rasanya makin banyak yang nak diterokai.Baru saya faham kenapa sifu boleh duduk berjam-jam mengadap komputer sampai saya pun naik merajuk sebab tak ada kawan nak berbual.

Sekarang nampaknya sifu kenalah beralah sikit untuk isterinya yang setia ni ,he..he...Oklah rasanya dah kena berhenti,seruan jihad dah memanggil.Si bongsu saya tu dah bangun.

Pada semua yang sempat berkunjung ke sini, terima kasih diucapkan awal-awal lagi.

Mari berukhwah!

4 comments:

  1. Dengor cita sifu ni minat mancing jugak ye? sama le macam saya.

    ReplyDelete
  2. Sorry salah masuk blog...tapi sifu awak boleh tahan handsomenya

    ReplyDelete
  3. G, sifu awak tu kerja mengadap komputer ke? Dia kerja apa Gee?

    ReplyDelete
  4. Dia keje penyelia site projek tangki air dan projek2 berkaitan air.Tapi bila dia balik je belum sempat bukak topi dia dah bukak komputer dulu.Tapi sekarang kerusi komputer ni telah dikuasai oleh orang lain...he..he

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...