Tuesday, April 14, 2009

Simple Pizza dan Pau.




Dua gambar ni dah dua minggu saya simpan untuk blog ini.Simple Pizza tu diambil dari dapur dzana dan pau tu pula dari dapur k.ummi.Terima kasih lah untuk kawan-kawan yang bermurah hati sudi berkongsi resepi.Sekali cuba dah menjadi,sedap pula tu.Saya dah banyak kali tertipu dengan resepi-resepi canggih dari majalah,belum tentu jadi.Simple Pizza tu saya buat sempena hari lahir Hakim.Anak kedua saya yang saya panggil angah saja.Hari lahirnya pada 4 april yang lepas.Apalagi bergumbiralah budak-budak tu menikmati piza buatan tangan ibu mereka sendiri.Pau pula saya buat untuk sarapan pagi sabtu lalu.Nampaknya ia lebih memenuhi selera sifu..Pada sesiapa yang teringin nak mencuba dapatkan resepinya dari dzanariah.blogspot.com dan resepi pau dari ummizaihadi-homesweethome.blogspot.com.Selamat mencuba.Rajin-rajinlah memasak untuk keluarga,ia penambat kasih sayang antara suami isteri juga antara anak dan ibu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...